FANDOM

ATN Enclave.png

Enklawa

Enklawa ATN (ATN Enclave) jest lokacją, która może byc znaleziona w dużym zalesionym obszarze usytuowanym około 30 hexów (kilometrów) na północ i 12 hexów na wschód od Gyges Cryo FacilityPołożnie obozu może być odkryte przez przypadek podczas wchodzenia do otaczającego go lasu albo odkryte przez jednego z wojowników ATN patrolujących obszar, jeśli gracz zdecyduje się z nim porozmawiać.

Sama enklawa jest dobrze ukryta wewnątrz lasu, a każdy zmierzający w jej stronę od razu zauważy, że okoliczny obszar wydaje się dziwny. (Umiejętności: Śledzenie, Łowienie, Botanika mogą pomóc w odkryciu wskazówek). Jeśli gracz zadecyduje powędrować głębiej w podejrzany las, stanie w obliczu grupki wojowników ochraniających obozu. Wtedy gracz musi wybrać jak zareagować: schować się, spróbować uciec, przygotować się do walki lub postępować pokojowo. Wybranie ostatniej opcji pozoli mu na zwiedzenie enklawy. Próba walki podczas tego spotkania zakończy się na ogłuszeniu gracza przez żołnierzy i zabraniu go do obozu.

Jeśli postać jadła ludzkie mięso wystarczająco często żeby kanibalizm stał się dla niego obsesją, może uzyskać leczenie w obozie (tylko jeden raz).  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki