FANDOM

Allegan Fairgrounds jest lokacją, która znajduje się sześć hexów na zachód i dwadzieścia hexów na północ od Cryo Facility. Może być odkryta po prostu podczas wędrowania przez pustkowia lub informacja o jej położeniu może zostać nabyta przez gracza w ramach targowania się z NPC w innym spotkaniu:

Pierwsze przybycie Edytuj

Po przyjściu do lokacji, postać dostrzeże dwa charakterystyczne obiekty, diabelski młyn i gigantyczny posąg koguta. Po nieswojej chwili z kogutem, pojawią się dwie opcje dla gracza:

Zbadaj obszar Edytuj

Ta opcja jest dostępna tylko wtedy, gdy posiadamy przedmiot z przybliżeniem optycznym, na przykład lornetkę. Zbadanie obszaru dostarczy nam dodatkowych informacji na temat otoczenia.

Sprawdź namioty Edytuj

Kilka starych namiotów usytuowanych jest na zewnątrz hali głównej, rozproszonych po całym podwórku, gdzie handel na mniejszą skalę miewał miejsce w czasach gdy tereny targowe nadal działały.

Sprawdź wnętrze hali Edytuj

Wnętrze głównej hali jest ciemne i duszne, a cienie pokrywają większość jej zawartości. Niedaleko wejścia, gdzie światło z zewnątrz wciąż dociera, kilka rzeczy jest widocznych. Jeśli gracz ma ulepszenia noktowizoryczne z Haggerty Health Clinic, może zbierać dalsze dane na temat wnętrza hali. Gracze posiadający umiejętność medyka będą w stanie rozpoznać coś "znajomego": zapach rozkładających się pacjentów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki